Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Christian Death "Catastrophe Ballet" 1987

Πάντα αυτές τις μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας με πιάνει μια κατάνυξη και μια δόση απο περισυλλογή και απολογισμού των προσωπικών πράξεων μου....Και πάντα βοηθάνε συγκροτήματα όπως οι Christian Death που μόνο από το όνομα τους καταλαβαίνει κανείς το πόσο πράο και φιλύσηχο και ταπεινό συγκρότημα ήταν....Για να μιλήσουμε και σοβαρά να πούμε οτι είναι το δεύτερο άλμπουμ τους και ο πλήρης τίτλος του ήταν Catastrophe Ballet With Rhapsody Of Youth And Rain......Έτσι λοιπόν με τέτοια ωραία ακούσματα σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Κάλη Ανάσταση με υγεία πάνω από όλα και όλα τα άλλα έρχονται.....ΑΜΗΝ

DOWNLOAD ALBUM

4 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω απο που το ψάρεψες αυτό , αλλά εκτός απο την χαμηλή ανάλυση , δεν είναι και το original εξώφυλλο . Στο βινύλλιο αυτή η φωτογραφία δεν υπάρχει . Ισως να είναι κάποια φώτο , που κάποιος ανέβασε στο ΝΕΤ . Το κανονικό εξώφυλλο ( Βινύλλιο πάντα ) το έχει ανεβάσει ο "ΝΟVΑ EXPRESS" χρόνια πριν . Χαρούμενος ο καινούργιος Πάσχας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μου νομιζω οτι υπερβαλλεις λιγο...Θα μου πεις τοι ξεχασα να το αναφερω και εγω...Αυτη η εκδοση ειναι του 1987 με αυτο εξωφυλλο...για του λογου το αληθες ιδου.....
    http://www.discogs.com/Christian-Death-A-Catastrophe-Ballet-With-Rhapsody-Of-Youth-And-Rain/release/428615

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενταξει την διορθωσα την χρονια γιατι οντως ηταν λαθος μου που δεν ανεφερα οτι ηταν επανεκδοση...Αλλα απο κει και περα δεν βρισκω κατι αρνητικο,και η ποιοτητα στο 320κbps ειναι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή